im' back♥

tjatja bloggen jag har ju då tagit ett vääääääldigt långt
uppehål med bloggandet,jag har kännt att det varit lite tråkigt och så vidare
men nu tror jag att jag ska börja igen:)alla har ju bloggar och allt nu så jag
börjar väl med..!
för alla ni som inte viste har jag svininfluensan & det är jätte jobbigt har varit nära på
att åka in på sjukhus jätte många gånger:( men på vårdcentralen har
jag varit och tagit massa prover och allt?!
just nu sitter jag med datorn i mitt knä och typ tråkar lite
man kan ju inte göra så mkt annat när man är såpas sjuk som jag är.
nu har jag väl inte så mkt att skriva men ni får ha det så bra,
& kan väl bjuda på en kunglig bild 8D babyface iknow!

ni får ha det så bra & pussN Emilia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0