Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting;D

Hejhej söööööta bloggläsare!<3
Glömmde blogga igår efter badet men jag fasnade för en film
och sen okrade jag verkligen inte logga
in på datorn...! Men idag har man varit i skolan först sen till
hh och va lite där:)Efter det åkta jag hem,käcka mat,
sen till stallet med mamma hon skulle rida;o
Sen typ sitter man väl här och jaa gör inte så mycket ska
alldelestrax lägga mig det är ju faktist skola imorn
så det är bara att hoppa i säng varesej man vill eller nte:)
Imorn ska jag till stallet va där hela dan hälsa på min lilla
plutte ponny x'dd
Kan va lite gullig och bjuda på en bild:)

Ni får ha det så bra så länge så bloggar jag mer imorgon
pussN Emilia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0