helgen med bästavän.

hej hej bloggen va med fatima i helgen,va har haft as kul.
det var länge sen vi va och så,men först i torsdas kom hon och han sov över,
vi va ute typ hela tiden det va as kul sen  slagga hon ju hos mig;d
lördags va vi i stallet jag red bara suggan för jenny skulle rida rulle,men
fatima red wilma,hon tyckte det var as kul;d
sen slagga hon hos mig igen vi åt spacy hot(stavning).
sen titta vi dear john,fan vad vi tjött:P
jag va inte trött fatima somna jag va uppe nörda spel på mobilen,
fråga inte vf men sen gick jag upp och drack te för jag trode  jag skulle
bli tröttare;d


sen somna jag till slut.
sen vakna upp och ta på sig sen åkte vi ut till stallet och red jag red båda
fatma red wilma,hahahah hon är så söt för han bockar hela tiden xd
sen åkte vi hem och fatima åkte hem sen kollade jag på percy jackson.
sen åkte jag oh pappa oh lämna mamma för hon skulle på fest ;d
då åkte jag och pappa till maxi oh handla lite småt och gott nämligen godis(Y'
sen hem oh titta på bröllops fotografen,den var bättre en vad jag trode
så rekomenderar. sen somna jag typ xd
sen vakna jag av att pappa holl för näsan på mig xd
sen städa hela vardags rummet och så sen blev de "Max" mums.


sen upp till hamza och mohammed deras mamma fyllde år så vi åt tårta
 och massa sen hem och titta på city of ember as bra,rekomenderar.
nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig ;d
jag är faktist as trött...
men oj vad mycket jag har skrivit xd
men nu ska jag gå och lägga mig godnatt kära blogg läsare.
och puss på helgen med bästavän.
älskardejbästavän














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0