you are a star (L)

tjatja bloggen kissie här,na men skoja bah men
hej bloggen varit på stan förut kolla på boots mamma
la undan ett par tills på onsdag då får jag mina pengar.
kollade på lita annat och så,men nu är jag hemma och ska duscha
sitter faktist i badrummet med datorn i knät och väntar
på att vattnet ska fyllas upp i badkarett:)
imorn blir det skolan,har faktist längtat vet ej varför men jag
har ju bara vartit hemma och legat sjuk i sängen:(
men nu kännet jag mig mkt piggare & kry
så vi får hoppas på det bästa att det vänder(y)
men nu är nog badet uppfyllt så jag ska hoppa
BOOOMBBEEN....!na men skoja bah men ska kliva i nu.
ni får ha det så bra så länge så bloggar jag mer lite senare ikväll
pusseN Emilia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0